Ste se kdaj vprašali, kaj v resnici počnete in kako porabljate svoj čas? Verjamemo, da bi presenečeni ugotovili, da velik del svojega časa posvetite... "prodaji" ali povedano malo drugače... poskusom tako ali drugače vplivati na druge!?

Po podatkih s celega sveta je danes eden od desetih ljudi še vedno zaposlen v tem, kar tradicionalno pojmujemo kot "prodajo"! Kaj pa počne preostalih devet? Prav tako... "prodaja": prepričuje soprogo kam letos na dopust, odraščajočega otroka, kdaj se vrniti iz nočnega kluba, urednika, da objavi besedilo v časopisu, starega prijatelja, kako jim lahko pomaga rešiti težavo s puščanjem strehe ali popravilom avtomobila! Na kratko, vsi danes nekaj "prodajamo", bodisi izdelke ali storitve ali pa... sebe! 

Stara šola in praksa prodaje ABC (Always Be Closing) ali vedno zadeve pripeljite do točke, kjer se bo stranka podpisala na označeno črto, mora v ropotarnico zgodovine! Nekateri se verjetno še vedno spomnite te tehnike iz filma Glengarry Glen Rose (1992) o uspešnosti prodaje (vredno ogleda tudi danes!), vendar je film zgolj samo še spomin na groba petdeseta leta prejšnjega stoletja, ki so prinašala brutalne izzive za vse tiste, ki te "umazane igre prodaje" niso znali, hoteli ali zmogli prevzeti za svojo. 

Na vrsti je nova ABC paradigma
A. Sposobnost uglasitve in sinhronizacije na pričakovanja in želje druge strani. 
B. Plutje po površju oceana zavrnitev in strastno zaupanje v to kar želimo doseči. 
C. Učinkovito iskanje problemov in smiselne predstavitve sporočil ter organizacije rešitev.


VSEBINA

Sposobnost vplivanja v šestih slikah
• uvod v temo: zgodovina in prihodnost... prodaje,
• ogled 7 minutnega videa iz filma Glengarry Glen Ross: razprava,
• (slika 1) časi so drugačni... odnosi pa nikoli niso bili enostavni!
• (slika 2) vsi smo danes v prodaji... ključna je sposobnost vplivanja!
• (slika 3) kako uporabiti desno možgansko poloblo… odločila bodo čustva!?
• (slika 4) predpogoj je poznati sebe in.... druge (osebnostne preference),
• (slika 5) samozavest in samopodoba (ni)sta osebnostno pogojeni…
• (slika 6) kaj si lahko sposodimo iz teorije pogajanj?
• interaktivna vaja: sedanjost skozi oči preteklosti!

Prepričevalno komuniciranje
• temeljne komunikacijske veščine: predpogoj?
• aktivno poslušanje,
• spraševanje,
• interpretacija nebesedne govorice,
• vplivanje in prepričevanje,
• povzemanje in sumiranje,
• obvladovanje jeze, čustev in konfliktov.

Vodenje (in komuniciranje) navzgor
• zakaj je to še posebej zahtevno?
• komuniciranje navzgor: trije koraki?
• poznati vodjo,
• poznati sebe,
• načini upravljanja odnosov med vama,
• namigi za boljše odnose s šefom.

Ključni koraki za uspešno prodajo
• devet aktivnosti, ki jih vedno upoštevajte,
• razvoj in coaching prodajnikov,
• ključna veščina: razumevanje razlik,
• kako ravnati ob izgorelosti,
• šest coaching nasvetov za vašo prodajno ekipo.

 

DATUM: 29. junij 2020

Vaša prijava na webinar bo uspešna, če boste poravnali plačilo do vključno petka, 26.06.2020. Prosimo vas, da potrdilo o plačilu pošljete na elektronski naslov kariera@profilesslovenia.si. Ko boste poravnali plačilo, bomo na naveden elektronski naslov podjetja poslali račun.

Cena: 50,00 EUR + DDV

Posebna cena: 40,00 EUR + DDV (posebna cena velja le za člane Profiles International akademije)

KADROVSKE STORITVE d.o.o.

Beloruska ulica 7

2000 Maribor

TRR: SI56 1010 0005 5660 244

Namen: plačilo webinarja 29.06.2020

Sklic: SI00 062020

 
Kateri modul bi želeli izbrati ?




*
*

Kdo nam zaupa

Profiles International Slovenija | Telefon: 080 22 29| Pišite nam

KADROVSKE STORITVE d.o.o.  Beloruska ulica 7, 2000 Maribor

 

Politiko zasebnosti lahko najdete tukaj