Organizacijska uspešnost je seštevek uspešnosti timov, oddelkov in... posameznikov! Zato seveda ne čudi pozornost, ki jo v zadnjem času podjetja in organizacije z različnih področij znova namenjajo razvoju... in ne več “upravljanju” delovne uspešnosti, motivaciji zaposlenih, razvoju človeškega in intelektualnega kapitala, saj prav ti dejavniki odločilno prispevajo poslovni odličnosti in konkurenčni usposobljenosti.

Osrednji temeljni gradnik sistemov razvoja delovne uspešnosti (p)ostaja t.i. razvojni (in ocenjevalni) pogovor, ki pa gotovo ni enkratno nadomestilo za proces stalnega učinkovitega vodenja in ravnanja z ljudmi, za neposredno komunikacijo s sodelavci, tekoče in jasno postavljanje ciljev ter definiranje pričakovanj, za stalno povratno informacijo o uspešnosti posameznikov.

Uveljavljanje razvojnih pogovorov, ki so v prvi vrsti namenjeni osebnemu in strokovnemu razvoju in ne le ocenjevanju sodelavcev, ima kar nekaj vgrajenih pasti, zato so izkušnje iz mnogih okolij zelo različne: od navdušenja do razočaranja! Pričakovanja posameznikov in pričakovanja organizacij pri razvojnih pogovorih so si seveda po naravi zelo nasprotujoča in odpravljanje oz. vsaj razumevanje teh vgrajenih konfliktov je predpogoj uspešnosti razvojnih pogovorov. Namig? Zaposlenim razložiti ne le kaj se od njih pričakuje (cilji, naloge, vloge, standardi delovne uspešnosti), ampak jim predstaviti tudi kako lahko to uresničijo (doseganje ali preseganje zahtevanih kompetenc). Predpogoj, da lahko razvojni pogovori znova zaživijo, je njihova umestitev v celostni sistem razvoja delovne uspešnosti, v kombinaciji pričakovanih rezultatov in potrebnih vedenj za njihovo uresničenje. 


VSEBINA

Uvod v temo: iz upravljanja… v razvoj delovne uspešnosti
• analiza izzivov: strategije ravnanja z ljudmi pri delu,
• modeliranje vedenjskih sprememb,
• upravljanje delovne uspešnosti: zaton tradicionalnih modelov,
• razvoj delovne uspešnosti: proces,
• razvojni pogovori: naloge, standardi delovne uspešnosti, kompetence.

Razvoj delovne uspešnosti: postavljanje ciljev
• ovire uspešnemu komuniciranju,
• praktični, 6-fazni model komunikacijskih veščin,
• kaj je moje delo: postavljanje prioritet in ciljev,
• ciljno vodenje (MBO) in razvojni pogovori,
• SMART in FAST postavljanje ciljev,
• vaja: postavljanje individualnih ciljev.

Coaching kot proces: model vedenjskih sprememb
• kaj se lahko naučimo iz teorije iger?
• sodelovanje in zaupanje pri delu,
• doseganje rezultatov s pomočjo drugih ,
• pozitivna psihologija (samo)motivacije,
• razumevanje osebnostnih preferenc in uporaba orodij (PXT),
• samozavestno vedenje.

Praktični nasvet kako povečati produktivnost
• odlašanje,
• počitek,
• rezultati dela,
• delegiranje,
• uporaba virov,
• koncentracija,
• upravljanje časa,
• nujnost in postavljanje prioritet,
• dopust, 
• prekinitve,
• seznami nalog in aktivnosti.

DATUM: 22. junij 2020

Vaša prijava na webinar bo uspešna, če boste poravnali plačilo do vključno petka, 19.06.2020. Prosimo vas, da potrdilo o plačilu pošljete na elektronski naslov kariera@profilesslovenia.si. Ko boste poravnali plačilo, bomo na naveden elektronski naslov podjetja poslali račun.

Cena: 50,00 EUR + DDV

Posebna cena: 40,00 EUR + DDV (posebna cena velja le za člane Profiles International akademije)

KADROVSKE STORITVE d.o.o.

Beloruska ulica 7

2000 Maribor

TRR: SI56 1010 0005 5660 244

Namen: plačilo webinarja 22.06.2020

Sklic: SI00 062020

 
Kateri modul bi želeli izbrati ?




*
*

Kdo nam zaupa

Profiles International Slovenija | Telefon: 080 22 29| Pišite nam

KADROVSKE STORITVE d.o.o.  Beloruska ulica 7, 2000 Maribor

 

Politiko zasebnosti lahko najdete tukaj